Graphic T-Shirt



Pozdrav blog !
Iako danas kiša u Zagrebu pada ko luda, jučer je dan bio predivan, i čak nam je pokazao malo sunca !
Zato sam ja iskoristila priliku i obukla svoju novu NEW YORKER majicu... i to mušku :)
Nemoram vam više ni govoriti koliko volim njihove muške majice, i svaki put u dućanu
uzmem bar jednu... onda se svađam s Danijelom ,hahahah
Iako ne vjerujem da će ovu nositi ( jer kaže da je ženskasta ), ja znam 
da ću u njoj provesti veći dio proljeća.
Kombinirala sam ju sa novom mrežastom ogrlicom LovelyWholesale,
i divnom suknjom koju radi moja prijateljica Tamara....
U njenoj ponudi su još neke od boja, a sve možte vidjeti OVDJE !

U zadnje vrijeme stalno sam dvobojna, hahaha, pogotovo što se outfita tiče,
i taj novi đir viđat ćete kroz cijelu Mateinu sezonu, :)))

_______________________

Also don't forget to check out Mastering the Art of Denver on the following link :

http://denverlifemagazine.com/2015/03/mastering-the-art/



















Pusa,

M.


Comments

  1. Koliko blaga ima u muskim ducanima za nas cure :) svida mi se kako si kombinirala majicu, TOP :D

    ReplyDelete

Post a Comment