Tide Store Picks



Pozdrav blog !
Evo još jednog kratkog kolaža sa mojim odabirom sa stranice Tide Store koju možete posjetiti ovdje:


Kolaž iznad odnosi se na rubriku 'plus size' u kojoj vam ovaqj dućan nudi mogućnost odabira večih brojeva modela, i odjeće za svaku ženu ! Od majica, hlača, čak i haljina, naći ćete što vam god treba !
Ja sam kao prijedlog odabrala ovu predivnu crno-bijelu košulju, za koju smatram da bi je svatko trebaoimati u ormaru. Točkice u 2 boje, kombinirati ju možete na sve, a ujedno i biti u trendu !
Drugi je ovaj zanimljivi šareni crop top, a na kraju predivna čipkasta bluza <3

Više proizvoda pogledajte na sljedećem linku:




Neznam kako vama, ali meni su hoodice najudobnija i najdraža vrsta odjeće za hladne dane !
Bilo da želite izgledati sređeno, ili vam služi da vas grije, ovakvi modeli su supr za svakog !
Ja sam izabrala ovaj crni jednostavni sa printem, koji bi svaka rokerica poželjela :)
Zatim ovaj svečaniji bijeli sa uzorkom ( i baš ja imam takav luster :), i za kraj još jedan crni 
hoodie sa motivom lastavica !

Veći izbor modela pogledajte :



Kako se vama sviđaju modeli koje sam ja izabrala?
Također, ako još uvijek nemate Halloween kostim,
požurite na stranicu Tide Store, jer vam nude i veliki izbor maski za tu noć :)

Pusa,

M.


Comments

Post a Comment