Summer Maxi Dress


Pozdrav blog !
Jučer mi je bilo jako težak dan i jedva sam čekala da prođe... pritisci mi idu sa svih strana, ali
nedam se, hehehe... kad ću se borit, ako neću sada !
Raspoloženje mi naravno uvijek dignu ovakve slike s mora <3
Slike je napravila moja Tamara i opsjednuta sam njima, kao i mojom novom maxi haljinom ...
Inaće ih nemam puno jer sam niska, ali ova je ( osim crne sa izrezom )
jedna od mojih najdražih !

Također, ako me pratite na instagramu, znate da sam se ofarbala u ljubičasto/sivu boju,
stoga sam jučer snimila video o otme, koji ću uploadati na blog kroz par dana !

Sad idem jesti i radit... čujemo se kasnije ....













Pusa,
M.


Comments

  1. Beautiful dress and beautiful you :)) Love the photos!

    Kisses, Kali
    | Kali's inspiration board |

    ReplyDelete
  2. You looking so pretty in maxi.

    http://www.dressescomeon.com/

    ReplyDelete

Post a Comment